Regulamin zakupów

  Regulamin zakupów

BIAŁA OFICYNA

 
         Sklep internetowy BIAŁA OFICYNA prowadzony jest przez :ZUZANNA PIOTROWSKA POLIGRAFIA BIAŁA OFICYNA  z siedzibą w Łodzi, 93-105 ul. Milionowa 21,     NIP: 7312 0208 26, REGON: 362 184 494.
1.    INFORMACJE OGÓLNE
1.1.       Niniejszy regulamin sporządzony został w oparciu o przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Regulamin określa prawa i obowiązki Kupujących oraz prawa, obowiązki i zakres odpowiedzialności Sprzedającego.
1.2.       Warunkiem zakupu towarów i korzystania z usług oferowanych przez sklep jest dokładne zapoznanie się z treścią niniejszego regulaminu oraz jego pełna akceptacja.
Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem,  jest ogólnie dostępny dla każdego, w każdym momencie, poprzez otworzenie odnośnika Regulamin na stronie serwisu.
1.3.       Nazwa serwisu, jego koncepcja, logo, elementy grafiki oraz baza danych podlegają ochronie prawnej i nie mogą być kopiowane, rozpowszechniane i wykorzystywane bez zgody podmiotu uprawnionego. Zawarte tu informacje są własnością firmy Biała Oficyna, zabrania się kopiowania podanych tu informacji i wykorzystywania do własnych celów bez pisemnej zgody. Treść opisów, specyfikacje towarów, zdjęcia, oraz wszelkie inne treści zamieszczone na stronie Sklepu oraz wszystkich podstronach nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane bez pisemnej zgody właściciela sklepu.
1.4.       Regulamin powstał 05.08.2015
Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji.
Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta. Przez złożenie zamówienia rozumie się moment/datę zatwierdzenia projektu cyfrowego oraz zaksięgowania opłaty
1.5.       We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego
 
2.    ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
2.1. Zamówienia przyjmujemy tylko i wyłącznie przez stronę oraz drogą mailową
2.2.       Po zakupie prosimy o dokonanie przelewu na nasz numer konta oraz przesłanie na nasz adres e-mail ( bialaoficyna@gmail.com ) wiadomości, w której należy podać informacje niezbędne do stworzenia projektu produktu, realizacji zamówienia.
2.3.       W przypadku produktów, w których konieczne jest podanie tekstu, listy gości, jakichkolwiek danych zaznaczamy, że nie ingerujemy w przysłane przez Państwa informacje, listy gości i nie poprawiamy ich. Wszystkie dane, informacje, listy gości są przez nas kopiowane, prosimy o dokładne sprawdzenie ich. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy wynikające z pomyłki Kupującego. Listy Gości oraz teksty można przesyłać w dowolnym pliku tekstowym (notatnik, word, excel itp) lub treści  maila. Bardzo prosimy o nie stosowanie numeracji.
Najlepiej żeby personalia Gości były jedne pod drugimi, jeden wers = jedna pozycja, w formie gotowej do skopiowania
Personalizacja kopert jest płatna
2.4. W przesyłanych nam tekstach, listach gości, informacjach, danych bardzo proszę zwrócić uwagę na: literówki, wielokrotne spacje, polskie znaki, poprawną odmianę sformułowania "z osobą towarzyszącą", samogłoski "ą", "ę" itp. na końcu imion, poprawną gramatycznie w stosunku do treści zaproszenia odmianę nazwisk
2.5. W przypadku zmiany adresu do wysyłki prosimy poinformować nas poprzez Formularz lub mailowo. Nie weryfikujemy adresów podanych w Allegro, na stronie lub w mailu przez użytkownika.
2.6. Do realizacji zamówienia przystępujemy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie i zaakceptowaniu projektu cyfrowego.
 
      Dane do przelewu:
      Nr. konta bankowego: 93 1090 2590 0000 0001 3109 2368
       ZUZANNA PIOTROWSKA POLIGRAFIA BIAŁA OFICYNA
Do zamówienia dołączany jest dowód sprzedaży.
Na wpłatę czekamy 7 dni.
Prosimy o podanie Państwa imienia i nazwiska, numeru zamówienia lub nicku z Allegro w tytule przelewu. 
 
2.7. Ewentualne zmiany w zamówieniu ustalane są indywidualnie drogą mailową.
2.8. W przypadku braku wyraźnych instrukcji, wytycznych odnośnie koloru papieru, sznureczka/wstążki, wykończenia produktu (zaokrąglenia, ścięcie narożników etc.) - towar może zostać wykonany jak na zdjęciu produktu. Przesłanie poprawnej listy gości i tekstu do każdego produktu leży po stronie Klienta - nie ingerujemy w teksty, listy, są one w całości kopiowane.
 
3.  PROJEKT, REALIZACJA I TERMIN WYSYŁKI
3.1.Stworzenie pierwszego projektu może zająć nam 1-2 dni robocze, stworzenie projektu indywidualnego nieco dłużej, nie jesteśmy w stanie przewidzieć ile - może to zająć kilka dni, tygodni, może zdarzyć się, że po upływie dłuższego czasu okaże się, że nie jesteśmy w stanie stworzyć danego projektu indywidualnego.
3.2. Każda zmiana (niezależnie czy jest to zmiana grafik, czcionki czy pojedyncza literówka/zmiana małej litery na dużą) w projekcie graficznym wydłuża łączny czas realizacji projektu, zawsze o 1-2 dni robocze (na wiadomości odpisujemy chronologicznie w terminie 1-2 dni roboczych).
Zamówienia są robione partiami, jeśli przez tą zmianę dany etap realizacji zamówienia nie ruszył wraz z pozostałymi, może pójść następnego dnia.
W okresie wzmożonych zamówień proces tworzenia projektu/nanoszenia zmian moze się wydłużyć
3.3. NIE PONOSIMY ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA BŁĘDY WYNIKAJĄCE Z WINY KLIENTA.
DODRUK POPRAWIONYCH ZAPROSZEŃ ODBYWA SIE NA KOSZT KLIENTA.
Nie mamy obowiązku sprawdzania błędów, literówek, interpunkcji - wszystkie treści są przez nas kopiowane, bez jakiejkolwiek ingerencji. Zaakceptowany przez Państwa projekt jako poprawny - po wydruku nie podlega reklamacji.
3.4. Akceptacja projektu oznacza, że jest on wolny od błedów i gotowy do druku. Od tego momentu jeżeli już rozpoczniemy wydruk wszelkie poprawki będą wiązały się z przedrukiem zamówienia i dodatkowymi kosztami, które ponosi zamawiający. Błędnie wydrukowane egzemplarze jako dowód będą dołączane do poprawnego zamówienia.
3.5. Towar wysyłamy (lub jest gotowy do odbioru) po realizacji, która trwa pełnych 5-7 dni roboczych od momentu akceptacji przesłanych projektów elektronicznych oraz zaksięgowania wpłaty na koncie firmowym. Dni robocze liczymy od poniedziałku do piątku, od 8 do 16 (sobota i niedziela oraz święta to NIE SĄ DNIAMI ROBOCZYMI).
Czas dostarczenia przesyłki przez doręczyciela nie jest wliczony w nasz czas realizacji.
3.6. Wysyłka przedmiotów realizowana jest codziennie (od poniedziałku do piątku), oprócz próbek, co dokładnie opisane jest w zakładce Próbki.
3.7. Zastrzegamy sobie prawo do wysyłki towaru (lub możliwości jego odbioru) w czasie dłuższym niż przewidziany w nagłych sytuacjach niezależnych od firmy lub w przypadku bardzo dużej liczby zamówień (często są to miesiące : listopad, grudzień, marzec, kwiecień, maj, w okresie długich weekendów i świąt).
3.8. O wysyłce(lub możliwości odbioru) produktów poinformujemy Państwa mailem. W przypadku wyboru opcji 'Odbiór osobisty' poinformujemy mailowo, kiedy można będzie odebrać zamówienie, z odpowiednim wyprzedzeniem. Ponieważ zamówienia robione są partiami, ręcznie, często nie jesteśmy w stanie określić kiedy zamówienie zostanie ukończone z parudniowym wyprzedzeniem.
3.9. W szczególnych przypadkach, jeśli zależy Państwu na szybszej wysyłce, prosimy o wysłanie zapytania czy jej przyspieszenie będzie możliwe.
3.10. Klient jest zobowiązany do podania poprawnego adresu do wysyłki, nie podanie adresu (lub błedny adres) może spowodować opóźnienie terminu wysyłki.

4. WYSYŁKA
4.1. Kupując kilka przedmiotów, produktów za wysyłkę płacisz tylko raz.
·         List polecony ekonomiczny – 7zł (dotyczy zamówień/domówień do 5 sztuk)
·         List priorytetowy – 9zł (dotyczy zamówień/domówień do 5 sztuk)  
          Paczka pocztowa ekonomiczna - 14 zł
          Paczkomat InPost - 15 zł
·         Paczka pocztowa priorytetowa  - 16zł
·         Przesyłka kurierska – 19zł
·         Odbiór osobisty Łódź  – 0 zł
NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM
4.2. W skład opłaty za transport wchodzi koszt opłaty pocztowej/przewoźnika, koszt opakowania i koszty materiałów do pakowania, koszt przygotowania towaru do wysyłki oraz koszt dowozu przesyłki do miejsca jej nadania.
4.3. Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. Nie bierzemy odpowiedzialności za to co dzieje się z paczką po przekazaniu jej firmie przewozowej.
4.4. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić w obecności doręczyciela, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia nie należy przyjmować przesyłki i sporządzić protokół zniszczenia oraz skontaktować się jak najszybciej z naszym sklepem w celu wyjaśnienia sprawy (najlepiej mailowo).
4.5. W chwili odebrania przesyłki to na KLIENCIE spoczywa obowiązek sprawdzenia w obecności kuriera w jakim stanie dotarła przesyłka.
W przypadku jej uszkodzenia należy odmówić odbioru oraz spisać protokół szkody (paczkomaty umozliwiają jej zgłoszenie za pomocą swojego ekranu). Protokół musi zostać podpisany przez klienta i kuriera. Bez tego nie będziemy w stanie złożyć reklamacji i to wyłącza nas z odpowiedzialności za poniesioną szkodę.
4.6. W przypadku niedopełnienia obowiązku sprawdzenia przy kurierze stanu przesyłki (otwracie paczki i sprawdzenie zawartości) w razie odmowy przyjęcia reklamacji przez przewoźnika koszt przedruku lub naprawy szkody pokrywa kupujący.
4.7. Przesyłki wysyłamy jako przesyłki InPost Paczkomaty / DPD / Poczta Polska. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia Poczty Polskiej, DPD oraz InPost.
4.8 Jeśli klient nie odbierze przesyłki w terminie to koszt jej zwrotu i ponownej wysyłki ponosi zamawiający. Podobnie w przypadku błędnie podanego adresu
4.9. Czas doręczenia przesyłki nie wlicza się w czas naszej realizacji
4.10. Dodruk dodatkowych zaproszeń i dodatków ślubnych jest traktowany w TAKI SAM SPOSÓB JAK NOWE ZAMÓWIENIE (zlecenie wpada w aktualną kolejkę zleceń)
 
5. REKLAMACJE I ZWROT TOWARU
Nasze realizacje są rękodziełem i wykonujemy je na indywidualne zamówienie klienta. Nie podlegają zwrotowi,
ponieważ są personalizowane i modyfikowane zgodnie z życzeniem klienta.
Zgodnie z art.38 prawo do odstąpienia na odległość nie przysługuje Kupującemu kiedy „przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb."
5.1. Reklamacje rozpatrujemy po otrzymaniu drogą mailową zgłoszenia (w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu) wraz z uzasadnieniem oraz zdjęciem reklamowanego towaru, na którym będzie widoczna przyczyna reklamacji. Następnie reklamowany produkt należy odesłać do siedziby firmy (na swój koszt).
5.2. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Reklamowany towar nie może nosić śladów użytkowania. Kupujący ponosi wszystkie koszty wysyłki wynikające z reklamacji towaru i jego wymiany na inny produkt. W sytuacji, gdy otrzymany produkt posiada wady fabryczne wymienimy go lub zwrócimy Państwu jego równowartość. W przypadku, gdyby otrzymany towar nie był tym, który został zamówiony/zakupiony dokonujemy jego wymiany w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru.
5.3. Nie możemy uznać reklamacji towaru na podstawie elementu który był widoczny w projekcie zaakceptowanym przed wydrukiem - nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w przesłanym tekście oraz liście gości.

5a.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Towar powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu i nie może nosić śladów użytkowania.
Termin, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy - nie dotyczy to produktów wykonanych na zamówienie.
5a.2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, tj. produktów wykonywanych na zamówienie (np. zaproszenia, winietki, zawieszki, itp.). (USTAWA z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Dz.U. 2000 Nr 22 poz. 271 Art. 10. punkt 3 podpkt.4).
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadku świadczenia usługi rozpoczętej, za zgodą konsumenta.
5.b. W przypadku rezygnacji z zamówienia w momencie dopełniania przez nas wszystkich obowiązków, z przyczyn niezależnych od nas/przewyższających nasze możliwości, Klient zobowiązany jest opłatą za dotychczasowy wkład (np. wykonane projekty, próbki, specjalnie zakupiony towar) w wysokości 20% wpłaconej kwoty.
 
 
6. Pozostałe informacje
6.1. Technika druku nie jest w stanie pokryć 100 % powierzchni w przypadku papieru mocno fakturowanego. Nie jest to wada produktu, lecz jego specyficzna cecha. Reklamacje zgłaszane na tej podstawie nie będą uwzględniane. 
6.2. Kolory nadruku mogą się różnić w zależności od wybranego koloru papieru. Na papierze ecru nadruk jest zwykle ciemniejszy niż na papierze białym.
6.3. Wstążeczki użyte w w/w produktach mogą różnić się odcieniem od przedstawionych na zdjęciach.
6.4. Kolory przedstawionych produktów mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych w zależności od indywidualnych ustawień monitora.
6.5. Dbając o naszych klientów dajemy możliwość domówienia produktów w ilości minimum 6 sztuk (z wyłączniem zawieszek, one wykonywane są kompletami 20sztuk), według wcześniej wykonanego projektu, przy zachowaniu ich parzystej liczby (żeby uniknąć strat - większość produktów wykonywana jest parzyście)
6.6 Domówienie produktu w trakcie realizacji może skutkować delikatnym opóźnieniem zamówienia licząc od daty domówienia.
6.8 Przy zamówieniu prosimy o kontynuowanie konwersacji w 1 wątku - w razie aktualizacji przesyłanych danych wszystkie informacje znajdują się wówczas chronologicznie, w jednym miejscu - nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne pominięcia, w razie nie przestrzegania tego podpunktu.
6.9. Po zaakceptowaniu projektu, opłaceniu zamówienia i przystąpieniu przez nas do realizacji odstąpienie od zamówienia/zwrot pieniędzy nie będzie możliwy.
6.10 We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego
6.11.  W celu zoptymalizowania naszej oferty oraz zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony strona stosuje pliki cookies, które umożliwiają późniejszą identyfikację Klienta wchodzącego na strony Sklepu i są wykorzystywane przez Sklep w celu ułatwienia Klientowi korzystania ze Sklepu, jak również w celu monitorowania ruchu Klientów na stronach Sklepu. Klient może w każdym momencie wyłączyć możliwość korzystania przez Sklep z cookies poprzez odpowiednie ustawienia w swojej przeglądarce internetowej.
6.12. Ze względu na ustawienie regulacji noża gilotyny DOPUSZCZAMY 3-5 mm PRZESUNIĘCIE LINII CIĘCIA względem wysyłanego projektu.
6.13. W związku z tym, że papier jest przez nas sprowadzany pod konkretne zamówienie i nie magazynujemy go tym samym nie dajemy gwarancji, że jego odcień będzie w 100% taki sam jak na np. zamówionych kilka miesięcy wcześniej próbkach lub docelowych produktach. Może się on nieznacznie różnić odcieniem, który jest nadawany w procesie technologicznym jego produkcji. Nie jesteśmy producentem papieru więc nie możemy wziąć za to odpowiedzialności.
6.14. Po wizycie u nas w pracowni czekamy na maila z wytycznymi, danymi, informacjami do projektu, następnie odpowiadamy z projektem - nigdy nie przesyłamy maila/projektów jako pierwsi
 
7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
7.1. Zgodnie z treścią art. 24 ustawy z dnia 29 października 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy Państwa, iż dokonanie zakupów w naszym serwisie oznacza dobrowolną zgodę na przetwarzanie danych osobowych (również adresu e-mail) w celu realizacji umowy oraz dla celów marketingowych przez nasz sklep.
7.2. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
7.3. Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, żądania ich korekty lub uzupełnienia oraz ich usunięcia.

RODO
1. Realizując zamówienie wyrażają Państwo zgodę na powierzenie naszej firmie przetwarzania danych osobowych i jest to równoznaczne z zawarciem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych i akceptacji postanowień umowy. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne
2. Administratorem Państwa danych osobowych jest Biała Oficyna Tomasz Kwella. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych. Dane kontaktowe inspektora: Biała Oficyna Tomasz Kwella, tel : 534 344 952, bialaoficyna@gmail.com
3. Kategorie danych osobowych obejmują m.in. imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres, dane dedykowane do procesu/usługi/projektu. Przekazane dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji usług, obsługi zgłoszeń i udzielania odpowiedzi na zgłoszenia;

4. Do naszego Sklepu można wchodzić bez podawania danych osobowych, wszystkie materiały wideo oraz zdjęcia są ogólnie dostępne, jednakże stanowią wartość należącą do Biała Oficyna Tomasz Kwella i nie mogą być wykorzystywane ani przetwarzane bez wiedzy wykonawcy. W przypadku wywołania strony internetowej serwer zapisuje informację typu : logi serwera ( adres IP, nazwę żądanego pliku, datę i godzinę wywołania, ilość przesyłanych danych, dokumentację wywołania strony. Dane te są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony oraz zaprezentowania oferty handlowej.
5. Wszystkie Państwa dane przechowywane są na serwerach usługodawcy dostarczającego nam usługi hostingu i prezentacji stron internetowych. Usługodawca ten posiada firmę zarejestrowaną w Polsce.
6. Podmiot przetwarzający oświadcza, iż stosuje środki bezpieczeństwa spełniające wymogi Rozporządzenia.
7. Powierzone nam dobrowolnie dane będą przetwarzane do prawidłowego wykonania obsługi - realizacji zamówienia, obsługi reklamacji i zwrotów, korespondencji e-mail, formularzy kontaktowych, odpowiedzi na pytania, dokonywania płatności i zwrotów oraz wszelkiej czynności prawnie usprawiedliwionej. Bez podania danych zamówienie będzie nie możliwe do zrealizowania.
8. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do zabezpieczenia powierzonych danych osobowych poprzez stosowanie odpowiednich środków technicznych i administracyjnych, adekwatnych do ryzyka związanego z przetwarzaniem tych danych, jednak nie ponosi odpowiedzialności za sposób przechowywania tych danych przez osoby trzecie niezbędne do prawidłowego wykonania pośrednictwa.
9. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do nadania upoważnień do przetwarzania danych osobowych wszystkim osobom, które będą przetwarzały powierzone dane w celu realizacji pośrednictwa sprzedaży w tym firmom przewozowym, instytucją finansowym, producentom/dystrybutorom jednakże nie ponosi odpowiedzialności za sposób wywiązania się z ochrony danych osobowych przez podmioty które otrzymały upoważnienie. Przekazanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji zamówienia.
10. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się dołożyć należytej staranności przy przetwarzaniu powierzonych mu danych osobowych.
11. Kupujący wyraża zgodę na przekazanie powierzonych danych osobowych w celu prawidłowego wykonania procesu o którym mowa w punktach 10 i 11. Podmiot które otrzymał dane osobowe powinny spełnić te same obowiązki i postanowienia jakie zostały nałożone na podmiot przetwarzający w niniejszej umowie.
12. Po dostarczeniu towaru i upłynięciu konsumenckich terminów zwrotu , przetwarzanie Państwa danych zostanie ograniczone, a po upływie okresów przechowywania określonych w przepisach podatkowych i ustawie o rachunkowości dane te zostaną usunięte, chyba że będziemy musieli korzystać z Państwa danych osobowych w ustawowo dozwolonych przypadkach.
13. Klikając dobrowolnie kup teraz zdają sobie Państwo sprawę i akceptują fakt że nie jesteśmy w stanie wpłynąć na sposób przechowywania i przetwarzania Państwa danych przez podmioty o których mowa w punkcie 10 i 11.
14. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
15. Kupujący w naszym sklepie klient wyraża zgodę na udostępnienie swoich danych osobowych : firmie Biała Oficyna Tomasz Kwella ( właścicielowi sklepu ) , firmom kurierskim, Poczcie do celów związanych z transportem i zorganizowaniem zamówienia (awizowania, uzgodnienia dostawy), instytucjom bankowym do celów niezbędnych z finansowym obsłużeniem zamówienia.
16. Podmioty wymienione w punkcie 10 i 11 są odrębnym administratorem Państwa danych osobowych, poprzez dokonanie zakupów w naszym sklepie wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez te podmioty.
• DPD - Centrala w Warszawie 02-274 Warszawa, ul. Mineralna 15
• POCZTA POLSKA - Centrala Poczty Polskiej S.A. ul. Rodziny Hiszpańskich 8 / 00-940 Warszawa
• INPOST - InPost S.A. ul. Wielicka 28 / EQUAL BUSINESS PARK Budynek B
ul. Wielicka 28 / 30-552 Kraków
• Instytucje realizujące płatności

17. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia swoich danych, Klient ma pełne prawo do dysponowania i zarządzania swoimi danymi wedle uznania.
18. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu
19. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) lub przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1)
20. Państwa dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej


8. KONTAKT
8.0. Z uwagi na ogromne zainteresowanie naszymi usługami codziennie wykonujemy mnóstwo projektów, wydruków i wysyłek. Zależy nam, abyście Państwo otrzymali swoją papeterię najszybciej jak to tylko możliwe dlatego też wymienione wyżej czynności traktujemy priorytetowo. W związku z tym często czas potrzebny na odpowiedź na zadane przez Państwa pytania może wynosić nawet 2 DNI ROBOCZE, a sama komunikacja jest często asynchroniczna. Nie wynika to z naszej złej woli, a jedynie z chęci wykonania swoich zobowiązań z najwyższą starannością. Odpowiadamy zawsze najszybciej jak to tylko możliwe.
8.1. Kontakt z nami jest przedewszystkim mailowy z uwagi na charakter wykonywanej pracy. Nie zawsze możemy odebrać telefon, zazwyczaj oddzwaniamy kiedy jest to możliwe. Wszystkie ustalenia telefoniczne, poprzez sms/komunikatory lub na miejscu (w naszej siedzibie) muszą zostać potwierdzone drogą mailową, lub mogą nie zostać uwzględnione. W ten sposób obie strony mają potwierdzenie, że wszystkie ustalenia zostały zgłoszone i przyjęte. Komunikacja mailowa stanowi umowę formalną.
8.2. Tylko dane, uwagi i informacje przesłane drogą mailową będą uwzględniane w zamówieniu i jego procesie. Wszystkie uwagi dotyczące projektu należy przekazywać tylko i wyłącznie za pośrednictwem e-maila. Wszelkie dane, uwagi i informacje podane na miejscu, drogą telefoniczną, przez komunikatory, sms itp nie będą brane pod uwagę podczas procesu projektowania, realizacji zamówienia i wydruku.
Odpowiedź na maila może zając 1-2 dni robocze, tak samo wprowadznie każdej zmiany
8.3. Czasami zdarza się, że Państwa wiadomości wpadną do folderu SPAM, który zazwyczaj sprawdzamy na bieżąco, lecz czasem w natłoku obowiązków może być i tak, że zrobimy to dopiero po kilku dniach przez co czas oczekiwania na odpowiedź może się niechcący wydłużyć.
8.4. Nie odpowiadamy w soboty, niedziele i święta oraz po godzinach naszej pracy (pracujemy poniedziałek - piątek 8-16)
8.5. Z racji charakteru naszej pracy może zdarzyć się, że pracujemy zdalnie (nie ma nas w pracowni). Może to nieco przedłużć czas oczekiwnia na odpowiedź, lub ograniczyć inne formy kontaktu (np. kontakt telefoniczny)
8.6. Czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć z powodu nieoczekiwanych zdarzeń

Usługa "Zależy mi na czasie":
-Przy zamówieniu o wartości do 160zł usługa Express wynosi 50zł
-Przy zamówieniu powyżej kwoty 160zł przyspieszona realizacja to +30% wartości zamówienia

Realizacja przebiega wtedy maksymalnie w 3-4 dni robocze (już wraz z projektem)
Przykładowo : zdarzyła się awaryjna sytuacja, wyniknęło zdarzenie losowe, zapomnieli Państwo o winietkach/zaproszeniach/innych artykułach i otrzymujemy zamówienie w weekend, przyjmujemy je w poniedziałek, projekt oraz realizacja zajmuje max 4 dni, wysyłka następuje w czwartek i jeszcze w tym samym tygodniu otrzymują Państwo zamówienie. Analogicznie wygląda to w przypadku odbioru osobistego
Prosimy pytać o możliwość wykonania zamówienia w trybie express
 
Winietki "czyste" / in blanco / do wypełnienia, z realizacją na ostatnią chwilę/last minute : jeśli zapomnieliście o winietkach, miejsce gdzie je zamówiliście Was zawiodło, nie macie pewnosci czy winietki dotrą, lub w razie jakiejkolwiek innej okoliczności możemy wykonać ekspresowo winietki do wypełnienia ręcznego. Cena takich winietek to 1 zł od sztuki (nie trzeba wykupywać usługi ekspres w tym wypadku).
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Znajdź nas na Facebooku
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem